2011. jún. 30.

Az igazság, legalábbis majdnem.....(19.fejezet)

 Itt fekszik mellettem álmaim nője.Valamikor tinédzser koromban találkoztam, egy hozzá fogható lánnyal,már akkor tudtam, ilyen nő lesz a feleségem....Vad volt és a szemei csak úgy ragyogtak, de sajnos elvesztettem. Eve tényleg hasonlít az akkori lányra ,akivel tizenévesen sikerült elveszíteni a szüzességemet. Még most is érzem az illatát, olyan mint Evenek.
Képtelenség tudom, de olyan mintha végre megtaláltam volna. Nem hiszek a tündér mesékben, sőt, még csak romantikusnak sem mondhatom magamat, de ezt az érzést amit Eve iránt érzek utoljára akkor azon az éjszakán éreztem. fogalmam sincs, hogy hívták, vagy hogy ki volt. Azt az egyet tudom, hogy mély nyomott hagyott bennem. 
A srácok éveken át cukkoltak, hogy csak azért mert, ő volt az első. Én már akkor tudtam, hogy nincs igazuk, fogok még én ilyen lánnyal találkozni. Ha nem is pontosan vele, de érezni fogom még azt az érzést. Hát tessék. Érzem.
Nem vagyok egy nagy kapcsolatban élő típus, a leghosszabb kapcsolatom is egy évig tartott .Eső filmbeli partnernőmmel, de azt határozottan állíthatom, Evevel már most közelebb vagyunk egymáshoz mint annak idején Lyneevel. gyerekkoromban mindig arról álmodtam, hogy színész leszek, lesz egy szép és okos feleségem, gyönyörű gyerekeim és boldogan élek. Ez most határozottan elérhetőnek bizonyul.
Alszik a karjaimban, édesen szuszogva , befészkelve magát , mint valami kiscica. Érzem, hogy változik a lélegzete, vagyis lassan ébredezik. Nem is kell sokáig várnom, míg gyönyörű szemeit rám emeli. Az ember általában, mikor felkel, reggel morcos. Eve viszont sugárzóan ragyogó tekintettel ébred, mint valami atombomba reggelente,tele energiával.Sejtettem, most sem hazudtolja meg önmagát. A szemembe néz huncut vigyorral és egy aprócska csók után, úgy lövell ki az ágyból mint a sörét a puskából.
Egyenesen a fürdőbe veszi az irányt. Tévedett ha azt hitte nem megyek utána. Szépen komótosan osonok be, és lépek mellé a zuhanyfülkébe. Nem lepődik meg készségesen hagyja magát , hogy kényeztessem. 
Kezem bejárja teste minden négyzetcentiméterét. Ahogy hozzáérek már is a férfiasságomba szalad az összes vér a testemből. A kezébe adom, jelezve, hogy készen állok. Nem visszakozik. Az arcunkba és a testünkre zúduló víz még erotikusabbá teszi a mozdulatot, ahogy elém térdel. Kezei közé fogva kezd el óvatosan masszírozni végül szájával nedvesíti még jobban be kemény testrészemet. Néha felszisszenek az élvezettől, csókjai, és kézmozdulatai hamar meghozzák a várt eredményt. Édes nedvem a szájába lövellve adom tudtára, hogy a lehető legnagyobb kielégülést okozta most nekem.
Nem tétlenkedem, annyira feltüzelt az előbbi kis akciójával, hogy muszáj viszonoznom, kívánom! Ízlelni akarom édes nedveinek zamatát. Ahogy a lába közé furakodom, nyelvem követelőzően kezdi előcsalogatni, azokat az édes kis nedveket. Tetszik neki, vonaglik a kezeim között. A mellét kényeztetem kezemmel, miközben szinte belefulladok középpontjába. Végül ujjaimat is belemélyesztem, lassan ösztönösen kínzom, hogy tovább élvezhessen, de mikor állatias sikoly szakad fel a torkából megrémülök. Ráemelem a tekintetem, de sokat nem látok, mert az hogy ekkora örömöt okozhatok neki engem is elvakít. Látom, hogy mozog a szája, de nem értem csak nagy sokára mit mond. Mosolyogva nyugtázom, arra kér, ne hagyjam abba. Nem hagyom! Folytatom, majd ismét jön a remegés és a teljes extázis. Soha nem láttam még nőt így élvezni. Hogy őszinte legyek nagyon jó érzés, hogy ezt én válthatom ki belőle. Jobb mintha én kapnám. Egyszerűen imádom, ahogy élvez.
Nagy nehezen szedjük össze magunkat a zuhany padlójáról és indulunk el a konyha irányába, valami ehetőt és némi koffeint magunkba tömni.

-Kávét és cigit-nyögöm kedvesemnek, úgy mint akit most csavartak ki. Ami részben igaz is.

-Máris, de ne hidd, hogyha , reggelente ezt teszed velem mindig képes leszek kávét főzni.

-Jó, segítek!-dobom be a durcást, de kivételesen nem hatom meg az ártatlan angyalszemeimmel. Még a csibészes mosolyt is bevetem , de szemrebbenés nélkül mutat rá a kávéfőzőre, hogy akkor ideje kávét főzni. Most már tényleg durcásan  állok neki kávét főzni, ő addig kikészíti a reggelit. Van itt minden, croasson, kifli, zsemle, felvágott, vaj, lekvár, zöldségek. Megterít majd, még teát is főz. Kérdőn nézek rá, de  a válasza mindent megmagyaráz.

-Zoé.-emeli égnek a tekintetét.

Hát persze, Zoé, basszus remélem nem halott semmit a reggeli kis akciónkból, irtó ciki lenne. Basszus, oké, hogy éppenséggel, a lányom is lehetne, de basszus, 35 éves leszek  azért ez még nekem is ciki. 
Időm sem volt végig gondolni, hogy mi is a ciki mi nem, Zoé vágtázott le a lépcsőn.

-Sziasztok, jó reggelt! ha lehet kérnem legközelebb kicsit halkabban hozzátok a tudtomra, hogy ideje felkelnem.

Lesápadtam, majd éreztem ahogy az arcomat elönti a vér és kipirosodok. Basszus, színész vagyok az istenit, nem nagyon hoztak még zavarba, de ez most sikerült. Zavaromban a teraszra menekülök egy bögre kávéval és rágyújtok. Bassza meg, nem raktam bele cukrot. Picsába, most , hogy menjek vissza.
Épp dühöngök amikor Eve kezében egy tálcával kijön. A tálcán ,cukor, tej, és egy kis keksz.

-Köszi.-mosolygok rá.

-Ne haragudj rá, kicsit élvezi, hogy cikizhet most minket, sosem volt még ilyen helyzetben, és egy kicsit reméli, hogy ..nem is tudom.-olyan tétova , még mindig fél kifejezni az érzelmeit. Kimutatni kitudja, ezt bizonyítja a fergeteges együttlétünk reggel, de a szavakkal bajban van. Pedig egy ilyen komoly üzletasszonyról , azt hinné az ember, hogy lebeszéli még a gatyádat is. De ő a való életben nem ilyen, ezért is imádom és fejezem be helyette a mondatot.

-Az apja és egyben a haverja leszek.-mondom ki határozottan, egyrészt azért, hogy bebizonyítsam, nyugodtan kimondhatja azt amit gondol, másrészt azért, hogy érezze, én így gondolom.
Zoénak az apja és a barátja is akarok lenni egyben, nem zavar, hogy nem a vér szerinti gyermekem, szeretem, valahogy úgy jött ez az érzés is mint Eve iránt érzett hatalmas szeretet és szerelem. 

Evevel, két új érzést is megismerhettem. Nem csak megtudtam, mit keresek és hogy ez a szerelem, másrészt az apai ösztöneim is kezdenek felszínre törni. Látva Zoét egyre jobban szeretnék, egy gyermeket Evetől, akinek Zoé a lehető legjobb nővére lehetne. Ahogy ezt végig, gondoltam már bent is voltam, nehogy Zoé azt higgye haragszok.

-Bocs, Tom, nem akartalak felbőszíteni.-na azt a kiskutya szemeket, mintha a sajátomba néznék. Komolyan néha rémisztően hasonlít rám ez a gyerek. Gondolom ezt azért látom így mert próbálom a sajátomként kezelni és az agyam így reagál.

-Zoé, .-nevetek fel.- te nem felbőszítettél basszus! Még az életemben nem éreztem magam ennyire kínosan! te engem zavarba hoztál!

Most is csak azért röhögök, hogy leplezzem a zavarom. Jegyeztem meg magamban.

-Ohh!


Na, most meg tiszta anyja, lehajtott fejjel elkullog és a bajsza alatt röhög. Hihetetlen egy két nővel áldott meg a sors, de boldog vagyok ettől. El kell meséljem a srácoknak a fejleményeket, mert ezek azt hiszik, hogy Eve csak egy újabb kis szórakozásom. Ugyebár, a nagy Ő utáni hajszában elég sok komolytalan lotyó fordult meg az ágyamban, de ennek már rég vége. Lynee után rájöttem, nem bánthatok meg minden nőt aki az utamba kerül. Ezért visszább vettem a csajozásból és csak azokkal álltam szóba, akikben volt egy kis valami legalább.

Nincsenek megjegyzések: