2011. jún. 6.

Vágy(8.fejezet)


 Kedves Olvasók! 18 éven aluliaknak nem ajánlott fejezet!






















Olyan fáradtan ébredtem, mint még évek óta soha, de ez most jóleső fáradtság volt. Tudtam, ha bemegyek dolgozni Cat szét fogsz szedni a tegnapi randim miatt ,bár én is kíváncsi voltam neki hogy alakulnak a dolgai Bobbyval. Készülődés közben gondoltam felhívom rég elveszettnek hitt húgocskámat. Elbeszélgettem vele, meséltem neki Tomról és nagyon örült, hogy randizom, és végre valahára, igazából. Nem csak azért, hogy a szükségleteimet elégítsem ki. Most a lelkemet próbálom kényeztetni.Ő viszont azt mondta ki sem lát a munkából és majd talán a hét vége fele lesz ideje elnézni felénk.

Nem sok kedvem volt bemenni dolgozni, de erőt vettem magamon. Beérve tapasztaltam, hogy a világ legjobb csapatát sikerült összeverbuválnom. Minden a legnagyobb rendben volt. De ahogy beértem rájöttem, nem jó ez a felállás, hogy hétkor bezárunk este és kilenckor megint kinyitunk. Abban a két órában meg pakolunk, hogy klubbá varázsoljuk a helységet. Elfáradtam. Valamit tennem kell az ügy érdekében.

Nem volt időm ezen agyalni, mert Cat robbant be az irodámba, szerintem levegőt sem vett miközben beszélt. Azt sem tudtam mire válaszoljak elsőnek. Végül elfogyott a levegője és normálisan el tudtam neki mesélni az este történteket.
Persze megkaptam a szokásos, lecseszést, hogy mindig félre értelmezek mindent, ha pasiról van szó. És hogy rögtön eltűnik, a határozott énem amint, valaki kicsit is közelebbről akar megismerni. Amúgy megdicsért, hogy Tomot nem üldöztem el egészen Jamaicáig.
Ő is mesélt Bobbyról, de sajnos náluk nem zökkenő mentes a dolog. Nagyon jól elvoltak, sőt Cat le is feküdt vele, és állítólag, idézem:" Azt hittem összeszarom magam a gyönyörtől". Na ezen persze jót nevettünk, de hamar elkomorultunk. a probléma fő oka az az , hogy bobby Londonban él és Cat nem mer beleszeretni. Ezért, csak a vágyaikat élik ki egymáson.
Kicsit sajnáltam a barátnőmet, hiszen látszott rajta, hogy pillanatok alatt beletudna szeretni a srácba. Be kell vallja, Bobby tényleg tipikus szépfiú. Nekem például már túl szép. Engem mindig is jobban vonzottak a karakteresebb egyéniségek. Akikben van valami különcködés.

Meglepetésemre, a munkával is hamar végeztem, ezért volt még időm hazamenni letusolni, átöltözni. Meg hát egy szem gyermekemről is valami életjelet megtudni. Nem volt nehéz, mert ahogy leparkoltam a ház előtt hallottam hogy , hangosan szól a zene. A csajok a konyhában ügyködtek és vidáman üdvözöltek.

-Szia Eve-köszöntek kórusban. Hál istennek hamar felfogták, hogy tegeződünk. Kirázott a hideg a csókolómtól. Nem éreztem magam öregnek hozzá.Harminchat évesen a lányomnak inkább a barátnője vagyok, mint sem az anyja.

-Sziasztok, mi jót csináltok?

-Melegszendvicset.Eve itt alhatunk ma nálatok?-kérdezte Becky a többiek nevében is.


-Persze, feltéve, ha otthon is ezen a véleményen voltak a szüleitek.


-Akkor oké. Pizsibuli!!!-Borultak a nyakamba nevetve.

Szerettek nálunk lenni, mert én , egyenrangúként kezeltem őket. Nálunk lehetett bulizni, ésszerű határok között. Volt, hogy egész éjjel buliztak, persze fiukkal, én pedig észrevétlenül , de mindig figyeltem rájuk. ők megbíztak bennem, hogy nem égetem őket és nem zavarok, én meg megbíztam bennük, hogy semmi hülyeséget nem csinálnak. Mindegyik lányt én világosítottam fel, velem valahogy könnyeben szót értettek, mint a szüleikkel. Egy szó mint száz, partner voltam a bolondozásukban.

Gyorsan elmondtam nekik a játékszabályokat és mentem készülődni. Nem volt kedvem kiöltözni, és mivel tengerpart és főzőcskézés a program, egy egyszerű fehér pamut térdgatyát választottam, egy sima fehér trikóval. bedobtam még egy melegítőfelsőt. és már útra készen is voltam. Összeszedni indultam a cókmókom, amikor eszembe jutott, basszus, nekem egész nap nem is csörgött a mobilom, ami fura, mert nap hosszat a fülemen van különböző okok miatt. Jézusom, miután Lizzyvel beszéltem itthon marad. Rohantam a nappaliba ahol valószínűleg hagytam.

Nem tévedtem, huszonkilenc nem fogadott hívást és kilenc SMS-t jelzett. Jézusom, mikor megláttam, hogy az SMS-ek mind Tomtól jöttek, majd meg őrültem. El sem olvastam , hanem már hívtam is.

-Szia, bocsi, de itthon felejtettem a telefonom.


-Szia , semmi baj. Sikerült azért pihenned?


-Persze, épp most akartam indulni, hozzád.


-Helyes, akkor gyere, ne pedig telefonálj-nevetett bele a telefonba. Ahogy elképzeltem hozzá az arcát, fura hiányérzetem támadt. Gyorsan leraktam a telefont és már indultam is hozzá.

A motort leállítva, vettem észre, hogy az ajtónak támaszkodva vár rám. Megkönnyebbültem, hogy rajta is egy sportosabb Bermuda volt és egy szürke trikó. Kicsit félve indultam meg felé, hiszen nem tudtam, most , hogy is kéne köszöntenem, de mint eddig mindig, most is remekül kezelte az egész helyzetet és egyszerűen szájon csókolt. Persze úgy, hogy ha nem tartott volna a karja közt tuti, hogy összeesek. 

Nem tudom meddig bírom még visszafogni magam. kezd előtörni belőlem az igazi énem másik fele. A vad és őrölt Eve, aki tele van szenvedéllyel. Legszívesebben rávetném magam és a kimerülésik szeretkeznék vele a tengerparton. 

Basszus Eve,ne fantáziálj már, róttam meg magam ,miközben befelé haladva a formás fenekén legeltettem a szememet. Hihetetlen hogy a személyiségem az elmúlt egy hétben, hogyan bontakozik ki miatta.

-Amúgy szia!-húzott megint közelebb magához.
tőlem csak suttogásra futotta, ahogy a lehelete csiklandozta az arcomat.


-Szia neked is!


-Főzzünk!-Súgta a fülembe, majd gonoszan elvigyorogta magát.


-Na megállj csak, nem tanított meg anyukád rá, ha elkápráztatsz egy lányt, akkor viseld is a következményeit?


-Miért? Elkápráztattalak?

-Igen!-Sütöttem le a szemeimet, mint aki meg van sértődve, holott csak gondoltam, ha ő színészkedik én miért ne.Vigasztalásul ismét egy lábremegtető csókot kaptam, de végül tényleg neki álltunk főzni. jobban mondva én főztem, mert kiderült, hogy Tom a hagymát nem tudja megkülönböztetni egy tojástól.

-Te, most komolyan! Valld be azért hívtál át csak, hogy főzzek, mert már az éhenhalás szélén voltál!-cukkoltam.Épp készen lettünk az étellel. Sajtos makarónit főztünk, nem kell hozzá nagy szentírás.


-Na megállj, te boszorka, a hagymát ki vágta össze?.
Felkapott az ölébe és kifelé indult el velem, persze én könyörögtem , hogy tegyen le de nem tett le. A medence felé közeledve áldottam az eszem, hogy a ruhám alatt bikini van, sejtettem , hogy bedobni készül. Még jó hogy észnél voltam, mert amikor lendített, húztam magammal. Mind a ketten a vízben landoltunk.

Ahogy feljöttünk a víz alól, úgy nevettünk mint valami taknyos kölykök. Tom segített kikászálódni, de amikor elkezdtem levenni a vizes ruháimat, egy pillanatra megijedt majd nagyot nyelt.
Eszemben sem volt megkönnyíteni a helyzetét. Ha már bedobott szenvedjen. Kínzóan lassú, és erotikus mozdulatokkal, kezdtem el lehámozni magamról a nedves anyagot. Tartva a szemkontaktust. Tom mellkasa egyre szaporábban emelkedett meg, majd süllyedt vissza, a tekintete elhomályosult, én pedig piszkosul élveztem, hogy ilyen hatással vagyok rá. A nedves ruha alatt egy matróz csíkos bikini volt. Nem egy egyszerű darab az tuti. A bugyiján nincs semmi flanc, de a felső része rendesen megmutatja a mutogatni valót.

Szép lassan közeledtem felé, elővéve, a legkecsesebb járásomat. Ahogy odaértem, a nedves testünk összeért, mélyen egymás szemébe nézve vettük birtokba a másikat. Ajkaink úgy járták a másikon a táncot, hogy a libabőr keringett testünk minden porcikáján.Nem kellett sok, hogy megérezzem Tom, éledző vágyát,ahogy hozzám simult a testével. Teljesen feltüzelt, nem volt vissza út. Vadul túrtam a hajába, és kaptam a szája után, értette a célzást. A bikini felsőm, hangos reccsenéssel adta tudtunkra, hogy lekerült róla. Tom a fenekembe markolt, én pedig a lábbaimat átfontam a derekán. Vissza indult velem a vízbe, egy percre sem engedve el magától merültünk el. Jó eső érzés volt felhevült testünknek a hűsítő langyos víz hatása. A medence falának támaszkodva, csókoltuk egymást, míg el nem fogyott a levegőnk. Tom egy határozott mozdulattal ültetett a partra. A lábamat még mindig a langyos víz nyaldosta, egészen addig, míg egy határozott mozdulattal be nem férkőzött, nedves nőiességem mélyére. Nyelve kényeztetése, már már kínzás volt számomra. Egyik pillanatban még azért könyörögtem magamban, hogy hagyja már abba, a másikban, viszont ölni tudtam volna, ha nem folytatja, lassú kínzásomat. Hangosan felnyögtem, és azt hittem ezt már nem tudja majd fokozni semmivel. Tévedtem, amikor megéreztem magamban ujjainak játékát.Vonaglottam a gyönyörtől, leereszkedtem a vízbe, hogy lehiggadjak és lehűljek egy kicsit. Pihegve hajtottam fejem a vállgödrébe, miközben ő folyamatosan simogatta végig még mindig remegő testemet, majd kézen fogva a fülembe súgta.
-Gyere! Én meg követte, ezek után bár hova követném, soha nem volt még ilyen érzésem,egymást ölelve apró csókokat váltva araszoltunk el a hálóig. Én sem tétlenkedtem, az ágyra döntve csókoltam  a nyakától egészen a köldökéig, az őrületbe kergetve, lassan haladtam lefelé, már majdnem elértem meredező férfiasságát, mikor lefogta a kezemet.
-Nem kell!
-De én akarom!
Lassan ízlelve tüntettem el számban , először csak a nyelvemmel kényeztettem, majd lassan szívogatni kezdtem, hogy végül az egészet eltüntessem magamban.  Végig a szemébe néztem. Maga a látvány, hogy ennyire élvezi játékomat feltüzelt. Ütemesen , felváltva kényeztettem, hol a kezemmel, hol a számmal, egészen addig míg édes nedűjét meg nem éreztem magamban. Gyönyörű volt, mikor élvezett, nem tudtam betelni  vele, minden porcikája kifejezte a benne előtörő vágyat. Időt sem hagyva magának gyűrt maga alá. Nyelvünk vad tánccal talált ismét egymásra. Bele bele harapva a másik ajkába. Kívántam, őrülten kívántam, vágytam rá hogy elmerüljön bennem, hogy körbeölelhessem és megadjam neki amire vágyik.Lábával szétfeszítette lábamat és egy határozott lökéssel felöklelt magában. Ha nem vágytam volna rá ennyire lehet, hogy még fájt is volna, de ez a vadság, most csak még jobban lázba hozott. Őrült ritmusban, kergettük egymást a beteljesülés felé, zihálásunk nem hogy csillapodott,  egyre erőteljesebb lett, nedves testünk úgy tapadt egymáshoz mint a mágnes.Megemeltem csípőmet, hogy még jobban érezzem magamban, és gyorsabb mozgásra ösztönözzem, amit ő meg is adott nekem. Hangos hörgéssel és nyögéssel értük el végül , az extázist!

Nincsenek megjegyzések: