2011. jún. 21.

Hétköznapok(14.fejezet)

 A következő napok gyorsan teltek! Szerveztem a bankettet, Tom meglepi buliját, anyámékhoz is készültünk a hétvégére. Tommal kicsit visszább vettünk a tempóból, bár ez csak az együtt töltött idő mennyiségén mutatkozott meg, a minőségén nem. Ugyan olyan szenvedéllyel faltuk egymást mint eddig. 
Zoéval volt egy kis vitám a hét elején, elmondtam neki, hogy Londonba megyek. Ő meg azt hitte, pesztrálni akarom. Miután megértettem vele, hogy erről szó sincs, végre nyugodt volt otthon a légkör. Anyámék látogatásától tartottam a legjobban. Egyrészt semmi kedvem nem volt utazni, másik meg az, hogy rengeteg munkám lenne.
Tom elutazása előtti estén sikerült hulla fáradtan hazaesnem. Végre sikerült megálmodnom, hogy mit akarok a klubbal, kereken két hónapra be fogunk zárni szeptemberben és átalakítjuk az egészet. Egész nap ennek a kivitelezésén dolgoztam.
Nagy nehezen rávettem magam a készülődésre, nem terveztünk mára túl sok mindent, nála alszok ma és majd minden alakul magától ahogy kell. Elvégre nem örökre megy el csak pár napra. 
Gyorsan összekészülődtem, a forró zuhany megtette a hatását , nyoma sem volt a fáradtságomnak a helyét átvette a kellemes izgatottság. Be kell valljam rettentően tartok ennek a kapcsolatnak a kimenetelétől, de egyszerűen , vonz a személyisége, a lénye. Nem tudnám megmondani, hogy mi az ami miatt nem tudom levenni róla a szemem. Egyszerűen őt akarom. Lehet igaza van Catnek, szerelmes vagyok!
A ház elé parkolva mosolyogva vettem észre, hogy Tom az ajtónak támaszkodva vár rám, megbabonázott a látványa. Egy egyszerű farmer és egy sima póló volt rajta, kicsit borostás volt az arca, de én így imádtam. A tekintetéből úgy áradt felém az erotika, hogy menten elszégyelltem magam ahogy rám nézett. Közelebb érve hozzá leheletfinom csókot adott ajkaimra.

-Szia kicsi már vártalak.

-Szia, bocs, de agyament napom volt.

-Gyere, töltök bort és elmesélsz mindent.


A teraszon ülve borozgatva és összebújva újságoltam neki a mai napomat.

-Ma egész nap a bankettet szerveztem, de végre az utolsó darabkák is a helyén vannak, jövő héten péntekre készen van minden. Már csak a vizsgákon legyen túl Zoé, és szeptembertől két teljes hónapra bezár a klub, ma voltam a tervezőknél és elfogadtam az átalakításokat. Egy teljesen új és még modernebb klubbot fogunk csinálni. Megszüntetem az éttermet, rájöttem, hogy egy életem van és nem akarok minden percben dolgozni, és ha a számokat nézem sem érte meg igazából annyira mint gondoltam. Persze nem volt deficites, de nem a kívánt hasznot hozta. Az egész klubbot két részre akarom osztani, marad a mostani, de az teljesen nyitott lesz, a galériát is hozzácsapjuk meg az én kis fészkemet is, megnyitjuk a másik épületet a klubtagoknak. 


-Hát ezek elég nagyszabású tervek Eve, lesz munkád vele bőven.

-Tudom, de majd veszek fel valakit még Cat mellé, én csak bólogatni akarok. Eléget güriztem már. Ideje egy kicsit magammal foglalkozni. Zoé érettségire megkapja a lakást ,az egyetem közelében, hogy ne kelljen neki napi négy öt órát autózni, és én is meghirdettem az enyémet. Eladom. Felesleges nekem egy akkora hodály.

-Kicsi, nem lesz ez egy kicsit sok változás hirtelen-mosolygott rám édesen.

-De, de most ennek érzem szükségét.

-Én meg másnak.-a nyelvét lassan húzta végig a nyakamon egészen a fülem tövéig, majd ajkai vadul és mohón tapadtak az enyémre. Nyelvünk édes íze keveredett a bór savanykás zamatával, ami még mámorítóbbá tette a csókunkat. Tom egy határozott mozdulattal hámozta le rólam a kis nyári ruhát, ami hangos reccsenéssel adta meg magát. Még jó, hogy hoztam másikat.
Ismét a terasz padlóján feküdve vonaglottam ,mint egy partra vetett hal a kezei között, nem tudom, hogy , hogy csinálja, de egyszerűen elveszi a józan eszemet is, ahogy a nyelve izgatja a csiklómat. Persze ő még jobban akar kínozni. Újai úgy csússzanak belém , hogy a kéjtől még levegőt is elfelejtek venni. Hangosan zihálok és egyenlőre képtelen vagyok viszonozni a kényeztetést. Pedig esküszöm akarom, de a testem nem engedelmeskedik. Vonaglik és élvez, másra nem tudok koncentrálni, csak arra , hogy nehogy abbahagyja. Észrevétlenül váltja fel újait férfiassága, már csak azt veszem észre még jobban kínlódok, édesen nyögök a karjaiban. Az ő teste is meg-meg feszül. Ködös tekintetemet ráemelve veszem csak észre ő is ugyan úgy élvezi mint én. Hangos nyögések hagyják el testünket, a lelkünk is egyesül és egyszerre önt el minket a vég.
Most végre ráeszmélek, hogy ő abban leli élvezetét, hogy nekem örömet okozzon, mindig attól félek, hogy nem tudom neki viszonozni azt amit én kapok tőle, de most láttam a szemében az elégedettséget és az őrjítő extázist amit az élvezettemmel okoztam neki.

Izzadt testünkkel összepréselődve, levegő után kapkodva fekszünk a padlón, mikor végre kicsit lecsillapodunk kézen fogva szó nélkül vonulunk el a zuhany alá, hogy a hűsítő víz alatt folytassuk amit az imént abbahagytunk.

Egész éjjel szeretkeztünk, de lassan közeledett a reggel. Tomnak ment a gépe, mi pedig Zoéval anyámékhoz utazunk. Hétfőn Zoé megkezdi a vizsgákat. Ahogy készülődtem össze, Tom szorosan átölelt.

-Köszönöm, hogy vagy nekem, nagyon fogsz hiányozni, de ígérem csütörtök este itt vagyok, de legkésőbb péntek reggel.

-Rendben van, ne aggódj, nélküled nem kezdjük el a bulit.

-Ajánlom is. Vigyázatok magatokra.

-Te is.

Elköszöntünk, Tom indult a reptérre én pedig haza. Még be kell, pakoljak, hiszen az egész hétvégét otthon fogjuk tölteni a nagyszülőknél. Zoé nagyon várja már, imádja a nagyiékat.
Hazaérve meg is lepett, ő teljesen útra készen toporgott a konyhában.

-Rögtön indulhatunk, csak bepakolok.

-Oké, de siess. 

-Jól van na, te kis rabszolga hajcsár.

Hamar végeztem, beraktuk a csomagokat a kocsiba és elindultunk a partfele az ősökhöz. Akkor még nem is sejtettem, hogy életem legborzalmasabb hétvégéje elé nézek.

Nincsenek megjegyzések: