2011. jún. 2.

Az éjszaka(4. fejezet)

 Nem , nem, az nem lehet. Eve ezt gyorsan verd ki a fejedből.A szemei kísértetiesen emlékeztettek Azokra a szemekre, de kényszerítettem magam, hogy ne erre gondolja, hiszen az képtelenség lenne hogy az Ő. El is hessegettem ezt a gondolatot miközben bemutatkoztam, és próbáltam közben arra koncentrálni, ne süljek fel a bámulásom miatt. Eszméletlenül jó pasi, mindjárt felgyulladok a nézésétől is.
-Üdvözlöm Mr. Runson. Eve Rider vagyok-baszki Eve ennél hivatalosabb fapicsa már nem is lehetsz, gyorsan találj ki valamit, mert elszalasztod ezt a pasit,-emlékeztettem magamat.-de a barátaimnak csak Eve.-mosoly, mell ki, ez az Eve remek vagy.

-Szia, Én pedig a barátaimnak Tom.

Hát ez hihetetlen, ezt a nézést büntetni kéne, és a hangja, basszus, mi a franc van velem, nem szoktam én ilyeneken filózni! Persze szoktam pasizni, hiszen szükségleteim nekem is vannak, de a szexen kívül nem nagyon szoktam mással foglalkozni.Nem szokott a hangjuk érdekelni, persze, jól néztek ki az alkalmi partereim, de ennyi.

-Iszol velünk valamit?-kérdezte Bobby

-Persze, még van időm, egy ital belefér!

-Miért, hova mész , már ha nem vagyok indiszkrét?

-Ja, hát a szokásos körút, hogy mindenhol, minden rendben van e.

-Értem.

Kezdem kicsit kínosan érezni magam, Tom nem szól hozzám egy szót sem Tobyval és a testvéreivel beszélget, valami, új gitárról, Bobby engem próbál szórakoztatni, de engem valahogy Tom jobban leköt, csak nézem a mozdulatait és szó szerint elvarázsolódom.

-Eve, te vagy itt a tulaj, lesz ma valami műsor, mármint nincsenek lányok?-Toby, hát persze , hogy ő.

-Mi van Toby nem férsz el a nadrágodban?-nevetek. Figyi nézd mennyi lány van ott. Miért nem mész oda és szedsz össze egyet? Ja, már tudom, mert egy sem állna veled szóba, ezért inkább a fizetősökre buksz. értem én és mint jó főnök intézkedem.

Épp állnék fel, hogy tényleg szóljak a lányoknak itt fent is produkáljanak valamit, persze ugye szigorúan csak tánc, itt bent nincs üzlet, amikor Tomból kitör a röhögés.

-Baszki, frankó csaj vagy be kell valljam először azt hittem, te is a "rajongók" táborát erősíted-rajzol macskakörmöket  a kezével-, de tévedtem. Toby baszki igaza van, menj és keres magadnak csajt. Ide viszont ne hozz egyet se, nő undorom van már. -és nevet tovább.

-Tudod, Tom, be kell valljam, hogy fogalmam sincs ki vagy, illetve már van mert Bobby tájékoztatott, de két nappal ezelőttig azt sem tudtam, hogy a világon vagy.És ha nőundorod van már megyek is-játszottam a sértődöttet és elindultam az irodám felé.Már majdnem elértem az ajtót amikor egy kéz gyengéden , de határozottan megállított.

A hangos zene már dübörgött lentről, ami szerencsés volt számomra, mert így nem lehetett hallani, hogy hogy ver a szívem és hogy szaporán veszem a levegőt. Hihetetlen, hogy a puszta érintésétől extázisba esek
.
-Akarom, hogy maradj!-súgta a fülembe, de közben a lehelete csiklandozta a bőrömet és libabőrös lettem, elárultam saját magam.
Gondoltam, had higgye, hogy irányíthat, kicsit növelem az egoját ezért bele mentem a játékba.

-Rendben, de csak mert a vendég ezt kívánja-húztam lenézően a számat, majd visszasétáltam fenék riszálva a kanapéhoz és leültem Bobby ,mellé.


-Miért, akarod hogy itt maradjak?-szegeztem neki őszintén a kérdést

-Mert bunkó voltam, ne haragudj!-mondta végig a szemembe nézve.

-És erre magadtól jöttél rá, vagy Bobby világosított fel?

-Túl, hamar átlátsz rajtam, pedig bassza meg színész lennék-nevetett  fel zavartan.Mondták, hogy kössem fel a gatyám ha ebbe a klubba jövök!

-Vagy csak nekem is jók az informátoraim!-dobtam ki vigyorogva neki.

-Oké, szóval, mi lenne ha a legelejéről kezdenénk. Szia Tom vagyok-olyan fapofával csinálta, hogy egy pár másodperci hülyén néztem rá. majd rájöttem ez vicc akar lenni.

-Ah, és jó a humora-jegyeztem meg cinikusan-Szia, Eve!

-Iszol valamit Eve? Hozhatok neked is?

-Igen, egy martinit, szárazat!

-Már is hozom. Bobby?

-Kösz egy sört!


Alig, hogy elment Bobby nekem esett.
-Baszki bejössz neki, ilyet még sosem csinált, és esküszöm csak annyit mondtam neki, hogy bunkó, és már rohant is utánad. Eve , van fogalmad róla ez már nála mit jelent? Közelebb engedett magához most téged, mint a tulajdon nagyanyját. Tetszel neki!-jelentette ki Bobby azon az oktondi arckifejezésén.

-Bobby , kérlek ne kombinálj, olyan vagy mint Catrine barátnőm.Basszus Catrine, elfelejtettem neki szólni, hogy itt vagy.-estem pánikba

-Eve, nyugi, már miért kéne neki szólni, hogy én itt vagyok?

-Meg van érted őrülve. Hoppá, ezt nem szabadott volna mondanom.
Meg fog ölni Cat amiért elmondtam.

-De hát nem is ismer!


-De, mert egyszer valahol látott Tommal. Őt ismerte fel de rólad áradozott, és amikor elmondtam neki a tudjuk mit, akkor mindenképp akart veled találkozni, persze csak véletlenül.

-Hát akkor hívd ide, szívesen megismerem-kacsintott.

-Oké, de megvárom Tomot míg visszaér.


Varászszóra, meg is érkezett Tom az italokkal, én meg gyorsan felhívtam Catet, hogy jöjjön. Amint hívtam  jött is, látszott rajta, hogy zavarban van, de Bobby gyorsan elkápráztatta. Egész éjjel jól szórakoztunk, beszélgettünk táncoltunk, és nem keveset nevettünk, hála Tobynak. El kell ismernem, nem tapló ő , egyszerűen csak ilyen a humora. Bármit mondtál tuti, hogy félreértelmezte és obszcén megjegyzésekkel kommentálta. Tom elkérte a számomat az éjjel, amit én meglepetten, de kitörő lelkesedéssel fogadtam. Arra meg már végkép szavam sem volt, hogy felajánlotta , hogy hazafuvaroz, de elfogadtam.

A ház elé érve a taxiban, viszont elfogott a pánik, hogy vajon most mit kéne mondanom, de hál istennek megelőzött.

-Köszönöm!-és egy leheletnyi puszit adott az arcomra.

Értetlenül néztem rá, hogy vajon mit köszön, de nem volt kedvem kérdésekkel elrontani a pillanatot, hogy vajon mit is köszön. Ezért csak annyit mondtam, Hogy én is köszönöm, majd két puszi után mosolyogva kiszálltam és integettem a z elhaladó autónak.

Nincsenek megjegyzések: