2011. jún. 23.

Probléma vagy Lehetőség?(16.fejezet/1) Gondolatok

Körülbelül fél úton járhattunk, mikor megkértem Zoét , hogy vegye át a kormányt, amit ő kitörő lelkesedéssel fogadott.Amint nem kellett a vezetésre koncentrálnom, az agyamat elöntötték a gondolatok.
Zoé a vezetés élvezetével volt elfoglalva, így nekem maradt bőven időm az érzelmeim és a történések elemezgetésére. Valahogy nem hagyott nyugodni, az álmom. Folyamatosan a szemem előtt pergett le újra és újra.
A másik ami még aggasztott a szüleim könnyed hozzáállása Tomhoz. Meglepő, hogy apám egyetlen szó nélkül hallgatta a beszámolómat és anyám is csak kisebb hümmögésekkel adta tudtomra, hogy hallja egyáltalán amit mondok. Még azon sem hökkentek meg, hogy Londonba megyek Tom után. Számomra ez furcsa volt. Úgy álltak Tomhoz mintha ezer éve ismernék, bármit meséltem róla csak mosolyogva bólogattak.
Lehet, hogy a szülői ösztön miatt, tudat alatt érezték, hogy ez a kapcsolat jó lesz nekem? De , hiszen én magam sem tudom mi a jó nekem. Nem vagyok biztos magamban sem, Tomban sem. Azt az egyet tudom csak elmondani , hogy vonzódom hozzá, és kívánom . Őrülten jól érzem magam a közelében. Biztonságban? Na azt azért nem mondanám, sőt. Attól félek mikor gyulladunk meg a köztünk lévő elektromos szikráktól. Félek tőle. Félek attól, amilyen hatással van rám. Félek, hogy bántani fog és félek, hogy csak Zoé apját akarom látni benne és nem ő magát. Ellenben az is rémisztő érzés számomra, ha csak elképzelem, hogy kisétál az életemből. Nem tudom megfogalmazni ezt a kettősséget. Az agyam nem képes logikusan gondolkodni. Az ösztöneim irányítanak, amiket évek óta elnyomtam magamban. Végre előbúj belőlem az ösztönös énem. Persze még kicsit zavaros a kép, de hiszem, sőt tudom, hogy csak most fogok igazán magamra találni. A kettősség csak azért van valószínű,. mert az agyam tudja, hogy ha ő nem lenne akkor is itt lenne az ideje magamra koncentrálnom. Nem Tom miatt kell rendet raknom az életemben, hanem magam miatt. Tom csak eszköz erre, de lehet, hogy a legjobb eszköz. Ez még a jövő zenéje. Tommal vagy anélkül, de végre Élni akarok!

Nincsenek megjegyzések: