2011. júl. 21.

London 2 (30.fejezet)

 Óvatosan keltem ki az ágyból nehogy kedvesemet is felkeltsem. Gondoltam meglepem és második Londonban töltött reggelemen rendelek magunknak reggelit.Gyorsan tárcsáztam a szobaszervizt és amíg az ételre vártam felöltöztem és összekaptam magam. Olyan halkan osontam , mint egy macska, nem akartam Tomot felkelteni, de amikor megjött a reggelink és az asztalt rendezgettem, rápillantottam az órára. Azt hittem menten infarktust kapok. Délután három óra volt. Hát, mi jól kialudtuk magunkat. Így már értem miért néztek hülyének amikor a reggelit rendeltem. 

-Jó reggelt.-éreztem meg az ölelő karokat magamon, amint épp egy csésze kávéval indultam meg az erkélyre.

-Reggelt?.-nevettem- délután három óra, nem is tudom, hogy tudtunk ilyen sokáig aludni. Én is kb. egy fél órája keltem.-mosolyogtam rá az én kis kócos és ébredező kedvesemre.

-Kávé?.-és már ki is vette a kezemből és kivonult az erkélyre. Csak mosolyogni tudtam rajta, töltöttem magamnak egy másik csészébe és utána mentem, hogy én is rágyújtsak.

Csendben, iszogattuk az éltető koffein adagunkat és néztük a várost. A nyugtató füst ami a tüdőnkből jött összegabalyodva tűnt el a város felett. Békés volt a délután, az utcán nyüzsögtek az emberek alattunk, madarak röppentek el a szemközi ház erkélyén lévő virágok felett. 

-Mit szeretnél csinálni ma?.-szólalt meg rekedtes hangján Tom. Imádtam reggelente, úgy néz ki mindig mint egy kócos gyerek.

-Nem tudom, neked van ötleted?-kérdeztem mosolyogva. Boldog voltam, a sötét felhők oszladozni kezdtek felettünk, és végre jól éreztük magunkat. A tegnap este is fantasztikus volt.

-Hát elmehetnénk a szüleimhez, ha már egyszer itthon vagyok.-rajzolt idéző jeleket a levegőbe.-este meg elmehetnénk az itteni barátaimhoz, megismerhetnéd őket.

-Azt hittem ismerem a barátaidat.- lepődtem meg.


-Ismered, a legjobbat, de azért vannak még itt haverok.


-Hát jó, mehetünk, nincs kifogásom a mai program ellen uram.-álltam fel és pukedliztem egyet előtte.
Tom elkapott és az ölébe húzott, majd finoman megcsókolt.

-Na, ez hiányzott nekem, a csókod, nem tudtam mi bajom van.-húzta csibészen el a száját.


A taxink London legelegánsabb lakónegyedében állt meg. Az eső szitálása sem tüntette el a mosolyt az arcomról. Nagyon kíváncsi voltam már párom szüleire ezért izgatottan, mint egy gyerek trappoltam utána. Egy nagyon kedves és barátságos lakában laktak,igazi angol stílusú otthon volt. Tom édesanyja rögtön hellyel kínált minket és mindenféle finomságot szolgált fel az asztalra. Édesapja, csak szolidan kémlelt,miután Tom bemutatott, de az édesanyja komplett kihallgatást tervezett mára. éppen hogy csak a tb számom nem kérdezte meg. Mindez mellett attól függetlenül, nagyon kedvesen elbeszélgettünk. Bár meg kell hagynom, igazi angolok. Kedvesek, de távolság tartóak voltak. Zoéról is meséltem volna, de akár hányszor szóba került, elterelték a témát , ezért a végén úgy döntöttem nem is hozom szóba. Gondolom egy anyának fura, hogy a fia más gyerekét nevelgeti majd. Főleg úgy , hogy Zoé hány éves. Igen szóba került az is , hogy fiatalon szültem, de az is, hogy megfelelő egzisztenciával rendelkezem. Összességében nem volt rossz a találkozás, de be kell valljam, másra számítottam. Ennek, hangot is adtam a szállodába visszaérve.

-Tom, anyukád miért fogadja el ilyen nehezen, hogy nekem ott van Zoé?.-kérdeztem

-Nézd, kicsi.-ültetett le Tom maga mellé.-anyu nem Zoét fogadja nehezen, csak mindig is unokákat akart maga köré. És most kapott egyet készen, ez zavarja.

-De lehet még saját unokája.-rajzoltam most én macska körmöket a levegőbe. Tom viszont értetlenül nézett rám.-A bátyáidnak is lehet még és én sem mondtam soha azt, hogy nem szülnék esetleg!

-Te tényleg hajlandó lennél még gyereket vállalni?-döbbent meg.

Nem értettem mi ebben olyan meglepő, ha szeretjük egymást és együtt is maradunk , miért ne lehetne közös gyerekünk. Nem értettem. Kérdőn néztem rá.

-Én azt hittem, hogy te nem szeretnél!

-Dehogy is nem, ha működik ez a kapcsolat miért ne akarnék szülni neked egy közös gyereket. Ugyan már Tom, nem a kőkorban vagyunk.-nevettem fel.

-Imádlak.-bújt oda hozzám.

-Na , de azért azt tudd, hogy nem holnap terveztem! Szóval csak mindent a maga idejében.

-Igazad, van!

El is tereltük a témát más irányba, hiszen Tom, elkezdett áradozni a londoni haverokról, és hogy a világ legjobb kocsmájába fog ma este elvinni, de előtte a szálloda éttermében fogunk megvacsorázni. Nagy hévvel vetettem be magam a készülődésbe, csinos akartam lenni, hogy Tom haverjai had irigykedjenek, hogy Tom milyen szerencsés.Mivel odakint elég hűvös volt, kénytelen voltam egy legginget és egy kényelmes ,.de annál szexibb tunikát felvenni. A hajamat kivételesen kócos fürtökben hagytam , majd füstös szemeket varázsoltam magamnak. Tom mikor meglátott a fürdőből kijönni, levegőt is elfelejtett venni. 

Vacsora után egy eldugott kis kocsmába mentünk, nagyon nyugis kis hely volt, nem voltak sokan így kellemesen el tudtunk beszélgetni a fiukkal. Kiderült, hogy Tom velük járt egy suliba, mikor színjátszást tanult. Sam, Dean és a legbohókásabb Cris. Eszméletlen aranyosak voltak. Egész este fogtam a hasam a jó kis sztoriktól. Nagyon rég nevettem ennyit. Iszogattunk, talán kicsit többet is a kelleténél, mert éjfél körül elkezdett forogni velem minden és megint jött a hányinger. A mosdóba mentem, hogy felfrissítsem magam, de sajnos kijött belőlem a gyomor tartalmam.Még jó , hogy hordok magammal fogkefét .Nyögtem fel fájdalmasan. Összeszedtem magam és visszamentem a fiukhoz, de szóltam Tomnak, hogy menjünk mert kicsit émelygek. Kedvesem persze azonnal teljesítette a kérésemet.
A kocsmából kiérve a friss levegőre nyoma se volt a rosszul létemnek Helyette az alkohol jobbik hatása jött elő. Iszonyatosan beindultam.Ennek persze jelét is adtam. Alig bírtam magammal. Vadul csókoltam és alig vártam, a taxiból kiszállva, hogy a liftben végül kettesben legyünk.Tomot is beindítottam, de ő erősen tartotta magát egészen addig míg be nem szálltunk a liftbe.
Ahogy beszálltunk a liftbe Tom benyúlt a nadrágomba, majd hirtelen három ujjával belém hatolt.A meglepetéstől, és a mámorítóan feszítő érzéstől, hangos kéjes nyögés hagyta el a torkomat ,a fejem és a felső testem előre hanyatlott.Tom szembe fordult velem és egymás nyakát kezdtük el szívogatni. Gondolom a kellő alkohol hozta ki belőlünk a vadságot.
-Dugjál meg!.-súgtam a fülébe harapva, érzékien.
Kikerekedett szemekkel , döbbenten nézett rám.A liftajtó közben kinyílt és mi megérkeztünk az emeletünkre. A vágytól ködös tekintettel botorkáltunk el kézen fogva a szobáig, de egy pillanatra se engedtük el egymás tekintetét.A szobaajtó kinyílt és becsukódott, Tom az ajtónak préselt, egyik kezével felemelte a lábamat és csípője köré fonta,ágyékát nekem nyomta, éreztem ahogy kőkemény testrésze nekem feszül. A hatalmas vágy csak úgy zubogott az ereimben, lüktetett minden pocikám.Két kézzel téptem le róla az ingét nem foglalkozva a gombokkal,ott csókoltam ahol értem.Letépte rólam a ruhámat és a fülembe suttogott.
-Mond, ki még egyszer!.-utasított, miközben már ujja  legérzékenyebb pontomat dörzsölte. Ha a másik kezével nem tartott volna tuti összeesek.
-Dugjál meg!.-mondtam ki ismét hangosan, amit kért tőlem.Az ajtónak nyomott, a tarkómnál markolt a hajamba és a fejemet hátravetve kezdte el csókolni a nyakamat, majd lejjebb haladt. A melleimet két keze közé fogta és nyelvével kezdte el ingerelni mellbimbómat, néha néha a fogai közé véve. Az adrenalin szintem megemelkedett, letérdeltem elé, két kezem közé fogtam ágaskodó péniszét , majd lassú mozdulatokkal tüntettem el a számban. Felnyögött, ezzel bátorított, hogy ne hagyjam abba. Lassan ütemesen szívogattam, miközben  őt figyeltem. Megremegett és felhúzott magához,hogy lenyomhasson a földre. Örömmel tártam szét neki lábamat, de ő úgy gondolta, még nem elég a kínzásom, tovább folytatta, ujjait belém mélyesztette miközben nyelvével a csiklómat izgatta. A hátam ívben megfeszült a gyönyörtől, két kezem folyamatosan a haját szántotta, hangos nyögések , vággyal teli sóhajok törték csak meg a szoba csendjét. Nem bírtam tovább, robbantam! Édes nedvem öntötte el száját,  és hangos sikoly hagyta el a torkomat. Tom nem tétlenkedett, azonnal fölém tornyosulva belém hatolt. Lassu mozgásával, még nagyobb kínokat okozva. Megemeltem a csípőmet, elszakadtam ajkaitól, melyek eddig nyelvemet táncoltatták és halkan súgtam.
-gyorsabban. Nem kellett kétszer mondanom. Kedvesem készségesen gyorsított, nyelve a nyakamon tevékenykedett, mikor a fülcimpámba harapott, lihegett.-ezt akartad?.-lökött rajtam még egyet.
-Igen, ne hagyd abba,- nyögtem én is. Nem sok kellett már, hogy elérjük a pokol kapuját, a fejem lángolt, a testem minden porcikája remegett, azt hittem ezt a katartikus élményt már nem lehet fokozni, de tévedtem. Tom lelassult,közénk nyúlva lökött tovább, de kezével még rásegített, menten ájulás közeli állapotba kerültem, izmaim megfeszültek, ő is remegett, ahogy titkos izmaimmal rászorítottam a bennem lévő részére. Majd állatias sikolyok közepette elért minket a vég. Testünk elernyedt, és csak szuszogtunk. Izzadt testünk egymásnak préselődött, Ott feküdtünk a bejárati ajtó előtt a földön és egyszerűen képtelenek voltunk szavakba kifejezni azt ,amit akkor és ott éreztünk. Megmozdulni is csak nagy sokára tudtunk, de akkor is csak azért mert elkezdtem fázni. Tom óvatosan emelt fel és vitt be a hálóba. Egy újabb ,immár gyöngédebb, de semmiképpen sem élvezhetetlenebb szeretkezés után, végül elnyomott minket az álom.

Nincsenek megjegyzések: