2011. júl. 8.

Egy nehéz nap éjszakája (23/1 fejezet)


































Megilletődöttségemben szólni sem tudtam, Tom szülei ezeréves ismerősként köszöntöttek, de Tom volt barátnőjének a személye kiverte nálam a biztosítékot, próbáltam lenyelni a kitörni készülő dühömet. Egykori barátnője és filmbéli partner nője ott virított a szülők mellett és én abszolút nem tudtam , most mitévő legyek. Mivel azért nem a szende szűz vagyok és amúgy is tök ideg vagyok ettől a szülinapi felhajtástól, és amúgy sem tudom miért egész nap a hányinger kerülget, nem tudtam magam visszafogni. Magamat is megleptem a hihetetlen hévvel, amivel neki estem a kedves anyósnak és apósnak.

-Ne haragudjanak, de ő , mit keres itt? Ha jól tudom, Bobby csak Önöknek szólt!

-Igen, kedvesem, de mivel Lynee Tom jó barátja, gondoltunk szólunk neki a buliról és úgy döntött, jön velünk..- szegény nő, látszik rajta milyen naiv. Gondolnia kellett volna rá, hogy ez a nő nem barátságból érkezik.

A kiscsaj legalább hat évvel fiatalabb nálam, és igazából gyönyörű. Ahogy felém fordult látszott a szemeiben, a na majd én megmutatom kivel játssz. Hangjában is bujkált a gonoszság.

-Szia, Lynee vagyok, Tom  barátja és kollégája.

-Eve Rider.

Fagyos bemutatkozásom után intettem, hogy induljunk. Magamban viszont fel tudtam volna robbanni. Most mit mondjak a kedvesemnek. Áh, szia boldog szülinapot, gondoltam egy numera az ex-el a szülők társaságában a legjobb ajándék. Mit lehet ilyenkor mondani? Főleg, mind ezt hogy mondjam neki. Tényleg tiszta szívemből szerettem volna ha Tom a szüleit kapja tőlem ajándékba, de így ezt most hogy adom elő. Legszívesebben toporzékoltam volna és hisztiztem volna mint valami kisgyerek.
A kocsihoz érve Tom kikerekedett szemekkel figyelte közeledésünket. Gondolom látta rajtam a feszültséget és ráadásul szegénykém semmit sem értett. Próbáltam páromra összpontosítani, de amikor ez a kis ribanc mindent és mindenkit figyelmen kívül hagyva odarohant hozzá  lefagytam és csak hallgattam az émelyítő párbeszédet.

-Meglepetés! Boldog Szülinapot baby!.-úgy vinnyogta a szavakat, hogy az már fülsüketítő volt. 
Tom szerencsétlen csak állt ott és nézet rám mint borjú az új kapura.

-Már megbocsáss.-bújtam Tomhoz a csajt félretolva.- Igazából a szüleid az ajándékom. Boldog Szülinapot kicsim. A hölgy csak a csomagolás, de eldobható!.- mondtam édesen mosolyogva, hogy még hatásosabb legyen.

Tom kapcsolt és rám mosolygott, majd végre megölelte a szüleit.Ám amikor kitalálta, hogyan is tovább robbant a bomba.

-Na gyertek szálljatok be, Eve, gondolom, gondoskodtál szállásról a szüleimnek.

-Persze. Anyuékkal egy szállodában lesznek. .-feleltem duzzogva, mert amióta elengedte a kezem egyfolytában a kis cafkát vizslatta.

-Lynee, akkor te nálam alszol, van hely bőven..-jlentette ki Tom.

-Oké, de csak ha te is ott vagy, semmi kedvem egyedül ülni egy ismeretlen lakásban.

-Jól van, de este sörözés a srácokkal.


Mintha ott sem lennék folyt a csevej, Tom szülei közölték, hogy az időeltolódás miatt ők most aludnának és reggel együtt reggelizhetnének Tommal. Úgy beszéltek keresztül kasul , mintha én nem is léteznék.  Magamban tomboltam. Alig vártam, hogy Tommal kettesbe legyek, mert amit ezért a viselkedésért kapni fog azt nem teszi zsebre az tuti.Ám legnagyobb meglepetésemre, miután kirakta a szüleit közölte velem, hogy hazavisz és hogy majd akkor reggel jön és köszöni, mert ez  legjobb szülinapi ajándék amit valaha kapott. ki sem akart szállni a kocsiból. Hát akkor barátom itt  a vége. Mosolyogva szálltam ki a kocsiból, a csókot direkt kerülve, de nem akartam annak a kis ribancnak örömöt okozni azzal, hogy lát minket veszekedni. Mosolyogtam és jó szórakozást kívántam, de amint elhajtottak felhívtam Bobbyt.Meg sem vártam amíg beleszól a telefonba már mondtam is neki a magamét.

-Mond, hogy a faszomba tehetted ezt vele, van fogalmad róla, most mit tettél. Hogy volt képed meghívni ezt a hülye kurvát. És most elmondanád mit csináljak, mert hogy én nem engedem be a klubbomba az tuti, szóval old meg a dolgot, vagy ki vagy rúgva. Ha meg nem tudod, megoldani, akkor nincs buli, nem érdekel. tudod, hol van most Tom, avval a kurvával a saját házában, kirakott a saját kocsimból, hogy elszállásolja a kis ribancát magánál. Még a szüleivel sem nagyon törődött. Szóval kapsz egy órát, hogy megoldjad a problémát. Mert ez a nő, ha ott lesz a bulin, vagy csak megpróbál a klubom közelébe jönni elég sok mindent fogok tenni. Nem csak Mr. Runson keze ér el messzire. Na szia, dolgozz!

Lehet nem Bobby tehet róla, de muszáj volt valakin kitölteni a dühömet. Otthon csak csapkodtam, nem találtam a helyemet. jöttem mentem a lakásban. és fortyogtam. A telefonom csörgése is idegesíteni kezdett, de felvettem Cat volt az.

-Jól vagy?.-szólt bele félénken.

-Már, hogy a faszomba lennék jól.-kiabáltam. Megmondtam Bobbynak rendezzétek el. Addig ne is hívjatok.-nyomtam ki a telefont.

Egész délután mást sem csináltam, mint dühömben végig takarítottam az egész házat, majd lefürödtem és úgy döntöttem kirittyentve megyek be a klubba. Elővettem a legszexibb énem, had egye meg a fene Tomot, mert hogy belőlem többet nem kap az biztos. Egy fekete v kivágású ruhát vettem fel. Hozzá a legmagasabb sarkú fekete cipőmet. A hajamat kócosan , göndören hagytam. A ruha épp, hogy takart belőlem valamit. A tükörbe nézve megállapítottam, hogy épp a kellő hatást fogom kiváltani, minden hímnemű lényből.Már épp készültem taxit hívni, mikor csengettek.Tom volt az, beviharzott a lakásba és fel alá járkált, majd nagy nehezen megszólalt.

-Bocs, hülye voltam, nem is tudom, mi volt ez, hidd el sajnálom. 

A szemei megbánást tükröztek, de engem ezzel most nem hatott meg. Egyszerűen lerázott és még a kocsimat is elvitte, mint aki észre se vette, hogy én is ott vagyok. Megbántottnak és megalázottnak éreztem magam.


-Ohh, azt elhiszem, hogy sajnálod és ha most megbocsátasz mennék dolgozni, szóval köszi, hogy vissza hoztad a kocsimat! Akarod, hogy hívjak egy taxit?.-kérdeztem cinikusan.

-Eve, ne csináld már ezt, most megint játszod a jégkirálynőt?.-emelte meg a hangját.


-Na ide figyel! Te engem ne merészelj a saját házamban sértegetni. Menj vissza a kis barátnőshöz, hiszen annyira boldog voltál tőle , hogy itt van, nem értem miért velem vitatkozol, amikor vele is lehetnél. Siess, még mielőtt baja lesz egyedül. 

-Hagyd abba, nem a barátnőm, csak hirtelen , nem tudtam mi van érted! Nem akarok tőle semmit, téged akarlak, titeket.

-Nem, Tom, ne zsarolj. Zoét hagyd ki belőle. épp eléggé behülyítettél mind a kettőnket. Most pedig menj el. Látni se akarlak.

-Pedig fogsz, mert ma a klubba sörözök a fiukkal.-önelégülten vigyorgott mintha ő nyer volna.

-Fogsz, az biztos, egészségetekre. Akkor te menj a kis cafkádért és érezzétek jól magatokat, engem meg hagyj menni dolgozni, hogy ti jól tudjátok magatokat érezni. Mert tudod, nekem kell ott rendet tenni, ha te szórakozni akarsz.

-Lynee hazament!.-lehajtott fejjel , kiskutya szemekkel közeledett felém.-igazad volt, engem akart, de nem hagytam magam, elzavartam, amikor kiderült miért is jött valójában.

-Ohh, minő hősies tett.Nem érdekel, menj el. Végeztünk.

-Nem megyek, Eve, ezt még egyszer nem hagyom, hogy megbeszélés nélkül, hagyunk egy problémát.

-Tom.-üvöltöttem már.-ez nem probléma. Te őt választottad helyettem! Sőt a szüleiddel sem foglalkoztál, pedig miattad hívtam őket ide, ez lett volna az én ajándékom, és nincs mit megbeszélni. Most beszéltük meg. Vége!
Csukd be magad mögött az ajtót. A cuccaid majd elküldöm postán, vagy mit tudom én, de végeztem veled.

A kocsiba vágódtam és csak száguldoztam a városban. Le kell higgadjak. Nekem ma le kell bonyolítanom egy szülinapot. Az , hogy ez történetesen a pasimé, a volt pasimé, szar ügy, de én profi vagyok, meg kell csináljam. Igen, menni fog.





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Kesha megint ide tévedt ha már megígérte és ő is nagyon örült annak, hogy találkozott veled:) És imádja a történetet:D Eve annyira nagyon és annyira tipikusan nő, hogy az hihetetlen:D oda vagyok a karakteréért:) Tom se pite, de akkor is Eve a kedvenc:) Imádom, hogy ennyire szenvedélyes a kapcsolatuk és sistereg a képernyő mikor olvasom. Van pár dolog mondjuk amit szebben is meg lehetne talán fogalmazni, de tetszik, a "nyersesség" és, hogy nem ragadsz le az elhanyagolható részleteknél, hanem dinamikusan csinálod az egészet. Ott a lendület meg a tűz és az alapsztori is bejön:) Bár kíváncsi vagyok, hogy most mi lesz... Rendesen megkavartad a vizet:) Remélem nem gondolta Eve komolyan, hogy kiadja Tom útját. Bár ez picit hisztinek tűnik. Oké rosszul esik neki, hogy a volt nőjével foglalkozott róla és a meglepijéről azaz a saját szüleiről meg tudomást se vett, de attól még ez nem ok arra, hogy kitegye a szűrét. De majd kiderül, remélem csak durca meg sértettség az egész, aztán fene tudja:)
Most így ennyi egyenlőre:) Remélem a mai komim nem fog eltűnni, mert ha igen visítok:)
Csóközön drága:)
Kesha

Jud Rider írta...

Szia Kesha! Nem veszett el a kommid! Nagyon boldog vagyok, hogy tetszik a történet. A nyers fogalmazás az én sajátos stílusom valószínűleg, egyszerűen képtelen vagyok, nem a tényekre hagyatkozni, de különben tény, hogy vannak, olyan helyzetek ahol kicsit szebben is le lehetne írni, majd igyekszem fejleszteni eme képességemet. Az , hogy hisztizik e Eve? Hát majd ma este kiderül! És igen valóban ő egy nagyon érdekes személyiség, de hidd el Tom sem lesz mindig ilyen kis semmilyen, de ennél többet nem mondhatok...tudod! Köszi drágám, nagyon jól estek a szavaid! És hál istennek el sem tűnt!