2011. szept. 12.

Önismeret



-Nem vagyok hisztis picsa, te vagy egy önelégült seggfej! Talán te vagy a tökéletesség mintaképe? Hol voltál az elmúlt másfél évben ha? Mit csináltál? Gondolkozz el te is magadon. Könnyű rögtön ítélkezned. Tom, én nem akarlak elveszíteni.

Itt már zokogtam a fájdalomtól és a felismeréstől, hogy mit is tettem valójában. Igaza volt, tényleg hisztis tiniként viselkedek, de ezt még véletlenül sem állt szándékomban megosztani vele. Én is úgy gondolom, hogy megint én cseszek el mindent, de nincs vissza út, elszúrtam. Zokogva borultam térdre előtte.

-Beszéljük meg, ne hagy el, kérlek!-könyörögtem,a méltóságom és a büszkeségem azonnal sutba dobtam, ami még fél másodperce megvolt.

-Eve, állj fel, részeg vagy, ki kell józanodnod.Majd megbeszéljük, de így nincs értelme. Gyere hazaviszlek.

A zokogástól semmit nem láttam,úgy néztem ki mint a belőtt tévésztárok. Hazáig itattam az egereket Tom berakott az ágyba és engem elnyelt a sötétség.




Eve már megint más karjaiba menekült a problémáink elől. Egyszerűen nem hiszem el, hogy tud egy érett nő ilyen gyerekesen viselkedni. Képtelen a problémákat megoldani. Azon gondolkodom, hogyan nevelte fel Zoét egyáltalán, mikor minden kis gond után rögtön összeomlik. Hihetetlen egy nő, de én mégis valami megmagyarázhatatlan okból úgy vonzódok hozzá mint a mágnes. Igaz teljesen kétségbe vagyok esve, hogy ezt hogy fogjuk már megint megoldani, egyszerűen tehetetlennek érzem magam. Legszívesebben jól felpofoznám, hogy észhez térjen, megérdemelné. oké, én sem vagyok szent, hiszen hazudtam neki, ami most még nagyobb lelkifurdalást okoz mint eddig. Miattam csinálta , miattam rohant megint annak a fasznak a karjaiba. Azt mondtam neki, hogy majdnem megcsaltam, mi lett volna ha megtudja az igazat, hogy tényleg megcsaltam. Nem volt szívem neki bevallani. Na jó a faszt. Nem a szívemről volt szó. Be voltam szarva , hogy elveszíthetem. Ezért a jól bevált féligazsághoz folyamodtam, amivel persze nagyobb kár okoztam mint hasznot. Tényleg azért mondtam el neki a majdnem igazságot, mert rendbe kell tennünk a dolgokat.

A konyhába ülve visszagondoltam az elmúlt évekre, hogy vajon hol kezdődtek a gondok. Tisztán emlékszem arra a percre mikor az ikrek világra jöttek.Az első éjszakánkon itt az új házban, akkor fejeztem be az egyik nagy filmem forgatását. Csodálatos éjszaka volt, mikor a karjaimba fogtam a fiam és a lányom. Hetekig itthon voltam velük, besegítettem a fürdésbe az etetésbe. Ámulattal néztem ahogyan, Eve szoptatja a kicsiket, és be kell valljam néha irigykedtem, hogy rá nagyobb szükségük van mint rám. Bár ezt sosem vallottam volna be senkinek.
Aztán elkezdődtek a filmmel kapcsolatos promóciók , interjúk turnék és egyszerűen sodródtam az árral. Alig volt időm otthon lenni, amikor meg otthon voltam akkor is a gyerekekkel foglalkoztam. Este pedig hulla fáradtan dőltem be az ágyba. Így vissza gondolva tényleg nagyon elhanyagoltam Evet. 
Aztán egy este, egy interjú után beléptem a klubba, hogy kicsit kikapcsoljak Bobbyval, de sajnos nem tudott velem foglalkozni mert rengetegen voltak. Engem pedig megtalált egy két rajongó tini, milliomos apuci miatt jutottak csak be a V.I.P részlegbe. Eleinte nem foglalkoztam a stíröléssel de természetesen az elfogyasztott szesz meghozta a hatását. Csak úgy pörögtek az események, mire feleszméltem már Eve irodájában öltözködtem felfelé. Nagyon szégyenletes, hogy ráadásul ott csináltam, de ez csak az én saját idiótaságom senki másé. 

A kávémat iszogatva idéztem fel ezeket a dolgokat és elhatározásra jutottam. Itt az ideje ismét tiszta lappal indítani a dolgokat de ezúttal máshogy , mint eddig. Az órámra nézve megfelelőnek ítéltem meg a korai időpontot a telefonálásra. Nem is késlekedtem hívtam is apósomékat és anyámékat. Miután mindenkinek felvázoltam a helyzetet elkezdtem intézkedni. Számos telefon után sikerült a padlásra is feljutni a bőröndökért, hogy be tudjak pakolni , míg Eve alszik. Ám amikor kinyitottam Eve bőröndjét ledermedtem. Egy régi póló és egy nyaklánc volt benne. Ezzel nem is lenne semmi baj. De azok az enyémek voltak.

Nincsenek megjegyzések: