2011. szept. 18.

Közérdekűűűűű

Kedveseim, ma este érkezik ide a friss. Még csinosítgatom, de készen vagyok...szóval ez tuti. Holnap viszont, már az újra is felrakom a következő fejezetet, aki még nem hallott róla, hát az most már hall róla. Ezen a linken találjátok.  http://azorulet.blogspot.com/ Teljesen más stílus, de azért az erotikát onnan sem fogom mellőzni, aki inkább az érzelmes, romantikusabb dolgokat szereti remélem ő is megtalálja majd a helyét.


Köszönöm, hogy ennyien erre jártok, bár a véleményezésben nem vagytok valami aktívak. Sőt, mondhatni, semmi visszajelzést nem kapok! Tisztelet a kivételnek. Ezért mint minden kedves blogíró társam én is indítok egy játékot.


Nem csak plusz fejezetért, hanem egy egészen izgalmas dologra vállalkozom. Az aki hajlandó nekem véleményt írni, mondhat nekem egy szót és egy témát, amit be kell majd építenem a történetbe. Szerintem vicces dolgok sülhetnek ki belőle. Természetesen nem kötelező, de akkor Eve és Tom története három fejezet múlva lezárul. Ha ti úgy döntötök megajándékoztok a véleményetekkel, akkor ebben a vicces formában folytatom.




E-mail: rejti82@gmail.com
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Jud-Rider/191144844276021



Remélem ezzel tudjuk egymást kölcsönösen ösztönözni.




Köszönettel és Tisztelettel




Jud Rider

Nincsenek megjegyzések: